12/05/2011

Babeczki z bitą śmietaną

Nie ma to jak zaspać na zajęcia ;). No, ale dzięki temu, postanowiłam dodać zdjęcia 3 malutkich prac, o których całkowicie zapomniałam . Kolory są bardzo przekłamane. W rzeczywistości babeczki mają kolor różowy, pomarańczowy i fioletowy. Nie potrafię współpracować z moim aparatem, stąd takie zdjęcia. No, ale mam pewien plan, który postaram się wdrążyć w życie i może wtedy zdjęcia będą wyglądały sensownie. 

Dzisiaj mam w planie mini zakupy. Nie wiem, czy uda mi się zdobyć wszystkie rzeczy z mojej listy, ale się postaram. Bez tego nie zrealizuje mojego pomysłu, który jest już w prawie końcowej fazie.

Dziękuję mojej imienniczce, która zamieściła na swoim blogu informacje o mojej mini twórczości. Chciałabym również wszystkich zachęcić do oglądania jej bloga, ponieważ stylizacje, które Martyna pokazuje, są naprawdę wyjątkowe ;)  -----> paradise child

Już za kilka dni rusza aukcja internetowa, na której można będzie zakupić większość moich prac ;)


3 komentarze:

  1. aż chce się je zjeść! Na pewno świetnie wyglądają na uszach

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie polecam ich jeść :).
    Dziękuję, bardzo miło słyszeć takie słowa :).

    OdpowiedzUsuń